U. Valencia
Libro ebook Les marques ONGD, Pilar Alfonso Escuder
Subtítulo : Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció
Editorial: U. Valencia
Colección: Aldea Global
Idioma: Catalán
Precio en eBook ePub
: 6,8 (6,8)
ePub con Adobe DRM
Año de edición: 2016
Tamaño: 1,51 Mb
Copia No
Impresión No
ISBN: 9788437098692
FAVORITO Desmarcar
RESEÑA
COMENTARIOS
Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la.
Comentarios sobre el libro
Tu valoración:
Puntuación:
Comentario:
Para participar necesitas estar registrado desde aquí
Privacity | Condiciones de uso web | CONTACTO
2000-2020© Powered by Global Content Manager